آموزش آرایشگری مردانه در گوهردشت کرج

barber job

آموزش آرایشگری مردانه در گوهردشت کرج

سالانه نفرات زیادی برای یاد گیری هنر آرایشگری اقدام کرده و پس از یادگیری شروع به درآمد زایی می نمایند. اگر شما هم به دنبال یادگیری هنر جذاب و پر سود آرایشگری هستید و به دنبال یک آموزشگاه آرایشگری مردانه در گوهردشت کرج می باشید این مطلب برای شما نوشته شده با ما همراه باشید.

 

انتخاب بهترین جا برای مهارت آموزی

برای آموزش هر مهارت داشتن علاقه و اشتیاق بسیار مهم و ضروری می باشد اما کافی نیست. مهم ترین قدم برای یادگیری مهارت پیدا کردن یک مرکز فوق حرفه ای می باشد تا بتواند مارا برای رقابت در بازار کار آماده سازد.

 

آموزشگاه آرایشگری مردانه در گوهردشت کرج  باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

1.یک مربی باید خودش دارای مهارت و دانش کافی باشد تا بتواند دانشش را به درستی انتقال دهد.

2.علاوه بر دانش کافی در رابطه با مهارت می بایست توان انتقال دانش خود به هنرجو را نیز داشته باشد، ممکن است شخصی علم و دانش کافی داشته باشد اما نتواند به خوبی اطلاعات خود را انتقال دهد در این صورت هنرجو ها مهارت کافی نیاموخته و نمی توانند در بازار کار موفق شوند.

اگر بخواهیم لیستی از حرفه ای ترین و دلسوز ترین مراکز آموزش آرایشگری مردانه در گوهردشت کرج را به شما معرفی کنیم قطعا در صدر این لیست نام آموزشگاه آرایشگری خدامیان قرار دارد. جناب خدامیان با چندین سال سابقه آموزش و دادن خدمات آرایشگری در کشور بلاروس تصمیم به تاسیس یک مرکز آموزش آرایشگری مردانه در گوهردشت کرج گرفته، تا بتواند جدیدترین مهارت های آرایشگری را دلسوزانه به هم وطنان علاقمند در زمینه ی آرایشگری آموزش داده و آن ها را تا رسیدن به درآمد همراهی نماید.

دوره های آموزشگاه آرایشگری مردانه در گوهردشت کرج؟

1.دوره ی پیرایش مردانه درجه دو:در این دوره تمام مهارت های مربوط به پیرایش مردانه را از پایه و اصولی آموزش دیده و می توانید کار خود را آغاز نمایید. برای توضیح بیشتر درباره ی این دوره کلیک کنید.

2.دوره ی پیرایش مردانه درجه یک: در این دوره تمرکز شما بیشتر بر روی حرفه ای شدن و یاد گرفتن فوت و فن های مختلف آرایشگری می باشد. در پایان این دوره شما از یک فرد مبتدی به آرایشگری حرفه ای تبدیل می شود. برای توضیح بیشتر درباره ی این دوره کلیک کنید.

3.دوره ی کاربر مواد شیمیایی: در این دوره مهارت استفاده از رنگ و دکلره و همچنین ترکیب رنگ را به شما عزیزان آموزش می دهیم. برای توضیحات بیشتر درباره ی این دوره کلیک نمایید.

4.دوره ی ترمیم مو: در این دوره روشی برای نصب مو تقریبا دائمی به شما آموزش می دهیم. ترمیم مو روشی مابین کاشت مو و کلاه گیس می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از این دوره کلیک نمایید.

تمامی دوره های آموزشی در آموزشگاه خدامیان کامل و جامع بوده و پس از آموزش می توانید سالن خود را تاسیس نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی درج شده در صفحه تماس حاصل فرمایید.

09124142897  –  02633207113

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ثبت نام پکیج آموزشی ماساژ

نام
آدرس